درباره ی مشاوره کنکور تجربی

به همان صورت که در گفته های پیشین از جمله ؛مشاوره انتخاب رشته بعد از کنکور مفصل بحث کردیم هدف از مشاوره کنکور تجربی راهنمایی و پند گرفتن و همچنین تحمیل یک مسیر حل به دانش آموز و یا دانش جو نمی باشد و در پایان قادر به این خواهیم بود که بگوییم مشاوره کنکورنه فقط تعیین تکلیف نمودن برای داوطلب نمی باشد.

بلکه یک روش یاد دادن راه های مطالعه به داوطلبان می باشد به صورتی که یک مشاور حرفه ای و با تجربه با داشتن تجربه و استعداد و صلاحیت علمی کوشش می کند تا با توجه به شرایط و علاقه داوطلبان مورد نظر نیاز او را بر آورده و با کوشش برای خودشناختی مرجع های مورد نیاز و دریافت کارآمدترین راه و روش او را به دست آورد علاقه مند خود برساند.

آیا همه‌ی داوطلبان به مشاوره کنکور تجربی نیاز دارند

پیش از همه چیز باید درک کنید که تنها 2 درصد از کسانی که کنکور را می دهند در رشته‌های مورد علاقه و همچنین محبوب همگان قبول می‌شوند این نکته نمایان گر این است که برای قبول شدن در یک رشته‌ی عالی و مناسب با شرایط و شخصیتتان، حتما باید از 98 درصد داوطلبان مقابل خود پیشی بگیرید و این روش فقط در 5 ساعت جلسه‌ی مشاوره کنکور تجربی خلاصه نمی‌شود.

بلکه دارای تمامی مدت دوران درس خواندن و به خصوص سال پایانی پیش از کنکور خواندن هزاران هزار صفحه کتاب درسی و کمک درسی و زدن انواع متفاوت تست‌ها به نوحه غیر اصولی کمک چندان زیادی در بر نخواهد داشت و شما را از راه اصلی دور خواهد کرد. رفتن به یک مشاوره کنکور تجربی عالی برای داوطلبالنی که انگیزه‌ی کمی برای مطالعه دروس و رسیدن به هدف دلخواه برخور دارند، خیلی مفید خواهد بود.

برخی از داوطلبان کنکور به دلیل بعضی مسئله های روحی و روانی یا حتی خانوادگی پس از گذشت زمانی خواندن دروس دچار افت تحصیلی می‌شوند که علت آن کاهش یافتن انگیزه‌ی این داوطلبان برای ادامه‌ی راه موفقیت می باشد. این افراد قبل از هر رقیبی که جلوی روی خود دارند نیاز به داشتن مشاور در کنار خود می باشند تا قادر به این باشند با انرژی و انگیزه‌ی بیش از قبل تا روز پایانی کنکور به کوشش خود ادامه یابند.

یک مشاوره‌ کنکور تجربی عالی دارای چه ویژگی هایی باید باشد

یک مشاوره‌ کنکور تجربی عالی به مشاوره‌ای می گویند که قادر به این باشند راه را برای داوطلبان نمایان کنند تا خود فرد با تمرکز کردن به شرایط زندگی خود و اهداف مورد علاقه خود بتواند در راه مناسب قدم بردارد. این را باید در نظر داشته باشد که مشاور برای هر لحظه از وقت شما برنامه داشته باشد، خیلی هم عالی و کاربردی نیست.

 

هر داوطلب باید احساس مسئولیت بنا به آینده‌ شغلی و تحصیلی خود را دارا باشد و قادر به این باشد که بدوم احتیاج به یک نوع نگهبانی که 24 ساعته هوای انسان دا دارد که فلان کار را حتما انجام بدهد و فلان کار را نه به زندگی هود ادامه دهد.


مشاوره کنکور کنکور ,تجربی ,مشاوره ,داوطلبان ,عالی ,علاقه ,کنکور تجربی ,مشاوره کنکور ,تجربی عالی ,مشاوره‌ کنکور ,مورد علاقه ,مشاوره کنکور تجربی ,مشاوره‌ کنک? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پرنسس چت ، چت پرنسس ارزان سرا نوای طرب فروشگاه اینترنتی فایل ها شناخته شو موزیک دانشنامه ژنتیک دکتر ژن | DrGene.ir natado